Archiwum dla 10 czerwca 2011

Brawo Patryś!

Posted: 10 czerwca 2011 by daniel16lp in Inne, Wylewam frustracje...
Tagi: ,

Wiele osób zastanawia się, jak to będzie w 2012 roku. Jak na tych mistrzostwach wypadnie Polska, czy zdążymy ze stadionami, drogami, hotelami i ogólną infrastrukturą. Jednak to jest jeden aspekt sprawy, który może wypaść lepiej niż się spodziewamy. Problem może leżeć zupełnie gdzie indziej. Mianowicie w Nas, czyli Polakach.

Wiele osób po przeczytaniu takiego zdania może się oburzyć, zmieszać mnie z błotem itd. ale nie za specjalnie mnie to interesuje. Osobiście chciałem, by wczoraj wygrała Francja tylko ze względu na Evrę. Zrobiłbym tak z każdą reprezentacją, w której pojawiłby się zawodnik Czerwonych Diabłów. Nie raz zżerał mnie wstyd za naszą polską reprezentację i mam tego po dziurki w nosie. Klub to inna sprawa. Za United byłem, jestem i zawsze będę. Ale drużyna narodowa reprezentuje mój kraj, a nie robi tego godnie. Franek i cały PZPN ma gdzieś kibiców, więc i ja mam tam reprezentację.

To jedna z rzeczy której się boję, ale wrócę do tej ze wstępu. We wczorajszym meczu Patryś Evra miał starcie z Ludo Obraniakiem. Oczywiście za to został nagrodzony bardzo genialnym chantem, który brzmiał po prostu ‚Wypierdalaj’. To jest jeszcze pikuś. Nasz najlepszy komentator sportowy powiedział ” I właśnie o taki doping Nam chodzi’. Niestety, świadczy to o krytycznie niskim poziomie kultury wśród kibiców i minimalnego profesjonalizmu Darka Szpakowskiego. Nie mam nic do tego, że polscy kibice powiedzieli Patricowi co chcieli. Mogli by jednak to robić z większą finezją i troszkę mądrzejszymi tekstami. Raczej by im to nie zaszkodziło.

Boję się o organizację Euro 2012. Niestety mamy zapisane w Naszej polskiej mentalności pokazywanie się ze słabej strony w takich imprezach. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej.

Temat newsa wziął się stąd, że Evra obnażył Nasz brak kultury oraz brak profezsjonalizmu w jednej minucie. Do tego robił z Naszą reprezentacją co chciał. Latał od obrony do ataku bez żadnej przeszkody, stworzył kilka ciekawych akcji.