Archiwum dla 22 czerwca 2011

Wakacje!

Posted: 22 czerwca 2011 by daniel16lp in Inne

Koniec roku szkolnego! Nareszcie. To był dla mnie ciężki rok. Miałem wiele kłopotów i problemów. Podobnie było z United. Wzloty i upadki. Wraz z tym najboleśniejszym 28 maja na Wembley.

Na szczęście mamy to wszystko za sobą. Piłkarze United są na wakacjach, więc ja też sobie pozwolę.A jak! Tak więc nie będzie mnie przez 10 dni, lecz zostawiam Was w dobrych rękach. Nie będę za wiele pisał, bo na pewno ta osoba się przedstawi sama i powie co i jak. Napiszę tylko, że to osoba z wielką wiedzą o United. Osoba, która kocha Manchester United jak i całą Anglię całym serduchem. Dokładnie tak, jak ja.

PS: Przepraszam, że wcześniej nic nie pisałem, ale poprawki, zaliczenia itd. Teraz przyszły wakacje, na dodatek się rozwijamy, więc będziemy pisać częściej.

Do następnego!